O FIRMIE

Wytwórnia Wód Gazowanych „Jerzy” to firma z ponad trzydziestoletnią tradycją. Powstała na początku 1979 roku, a jej założycielami są Jerzy i Aleksandra Nowak. W pierwszych latach działalności produkcja obejmowała jedynie wodę gazowaną i oranżadę wyborową w butelkach szklanych o pojemności 0,33l.

Uruchomienie nowego zakładu w 1984 roku umożliwiło wejście na rynek z nowymi napojami w opakowaniach szklanych o pojemności 1,0 litra. W latach dziewięćdziesiątych właściciele zrealizowali szereg znaczących inwestycji, których głównym celem było ulepszenie technologii i dostosowanie oferowanego asortymentu do rosnących coraz bardziej wymagań klientów.

Poczynione kroki szybko zaowocowały i pozwoliły na uruchomienie produkcji napojów smakowych: ‘Fil’ oraz ‘Fil XL’ w butelkach typu PET. W trosce o bezpieczeństwo produktu i podniesienie poziomu obsługi klienta od 2003 roku firma rozpoczęła wprowadzanie zintegrowanego systemu zarządzania bezpieczeństwem HACCP i jakością produktu zgodnie z normą ISO 9001.

W lipcu 2007 roku właściciele firmy dokonali otwarcia nowego zakładu w miejscowości Wierzbno położonej koło Ostrowa Wielkopolskiego. Wraz z powstaniem nowego zakładu produkcyjnego w Wierzbnie została stworzona nowa marka naturalnej wody mineralnej - „Dolina Baryczy”.

Ponadto nowe możliwości technologiczne w zakładzie produkcyjnym umożliwiły wzbogacenie podstawowej oferty w nowe produkty na bazie naturalnej wody mineralnej „Dolina Baryczy”, między innymi wody smakowe „Dolina Baryczy” oraz galony.

Kolejnym znaczącym okresem w historii Wytwórni był rok 2013. Firma unowocześniła park maszynowy, co znacznie zwiększyło wydajność oraz podniosło jakość oferowanych produktów na bazie naturalnej wody mineralnej i natychmiast zaowocowało pozyskaniem nowych klientów.

Kolejne lata to czas pełen wyzwań i szans na dalszy intensywny rozwój i umacnianie pozycji Wytwórni na rynku naturalnej wody mineralnej i napojów na bazie naturalnej wody mineralnej w Polsce.

Główne cele WWG „Jerzy”
na najbliższą przyszłość to:

  • dbanie o zadowolenie klientów,
  • utrzymanie najwyższej jakości produktu,
  • wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom Klientów,
  • inwestycje w technologię i ochronę środowiska,
  • tworzenie nowych miejsc pracy,
  • dalsza współpraca i sponsoring,
  • utrzymanie rodzinnego klimatu firmy.